Monday, July 26, 2010

This guy...


Assalamualaikum..

Today,I feel like writing..why??Because so suddenly..otakku menayangkan wajahnya..It's actually NOTHING.Aku ja yang terlebih emosi..

I still remember the very first time i knew him when we were 16..there was nothing special about him..he was just like a very ordinary guy..my best friend n i used to call him 'Abang Manis'..hahah~why?It's because of his senyuman yang sangat manis..n senyuman itulah yang telah berjaya memikat hatiku(wow~jiwangnya~but it's true..)..n we both selalu match Abang Manis dengan this girl in our class..a prefect..n to me(that time la~)..Abang Manis suited her very well..yah~bagi aku..depa memang nampak sesuai..

Month by month..my best friend pun dah tukar sekolah..aku masih lagi menjalani kehidupanku dengan normal..but i can't really remember when i started to like him..but one thing is for sure..i noticed that he seemed to be looking at me..i don't know..mungkin aku ja yang perasan..tapi..tulah yang aku rasa..rasa macam dia tengah perhatikan aku..at first..i was like..'is he looking at me?'..I can say that selalu sangatlah aku PERASAN dia tengok aku..tapi boleh jadi dia tengok kawan aku..tapi..boleh jadi jugak dia tengok aku..hihih(being perasan for a while)..

Lama lama..tiba-tiba ja aku terjatuh suka kat dia..yaa..aku SUKAKAN dia sebab aku PERASAN dia asyik tengok aku..that's the only reason kenapa aku suka dia..logik ke?Entahlah..Actually(so SHY to confess the truth)hehehe~Actually..(blushed~~~~~)..aku suka dia sebab aku rasa dia suka aku.........................................(BLUSHED)~~~~~~...which is actually not..aku ja yang perasan..padahal dia tak suka aku..hahah~~

Ya~~that's the very honest reason kenapa aku suka dia..sampai sekarang masih lagi dia..walaupun dia tak suka aku...I'm pretty sure u might be wondering..apa keistimewaan dia yang membuatkan aku tak nampak laki lain dah?Well..i'll list down apa yang terlintas di fikiran..

#1-His SMILE!!!!So charming n the sweetest that i've ever seen..(=^^=)
#2-He's HANDSOME~Well..it's widely admitted..he got lots of admirers..(T_T)
#3-He's (SMART..CLEVER..BRIGHT..DILIGENT) TOTALLY..heheh~get me???
#4-He's kind of WEIRD..i mean..he likes to do things that are weird but somehow i like that..
#5-He has a very GREAT SENSE OF HUMOUR(to me la~~)..He always makes me laugh out loud..
#6-Most importantly..we both have many KEBETULAN(which i will let u know soon)..

Well..i guess that's all for the moment..perut pun dah lapar..kalau tak..i could keep going on n on about him..heheh~~

So long~Assalamualaikum!


0 NOTA CINTA:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates