Saturday, October 30, 2010

Sambutan Hari Raya Aidilfitri di kolej...

Assalamualaikum~~


on 23rd September 2010..kolej aku ada buat sambutan hari raya Aidilfitri..heheh..memang best la..ada tarian..tarian hari tu memang best..pastu ada nyanyian..n macam macam lagila..kacauan dodol..lepas habis acara dalam dewan..kami dikehendaki keluar dewan..kat luar dewan..meja banyak disusun..atas meja tu akan dilabelkan dengan kelas masing masing..so kelas tersebut..kalau ada student yang bawak kuih raya..letak atas meja kelas masing masing..hehehe..nak pergi beraya dekat meja kelas lain pun no prob~
Not much to tell about sambutan tersebut..
Here aku ada beberapa keping gambar yang aku upload sepanjang majlis tersebut..gambar kawan kawan kelas aku..heheh..semuanya classmates aku..takde orang asing~














































































heheh~itu sajala gambar yang aku ambil..n sorry sangat sebab tak letak caption bawah gambar tu..heheh..kemalasan menyelubungi diri..=P..ada setengah dari gambar tu aku curi dari handphone muz..classmate aku yang paling aku sayang~~
Sorry ya muz!!! Hope you never mind~hehehehehe~~

0 NOTA CINTA:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates