Wednesday, January 01, 2014

Happy New Year!



Selamat Tahun Baru! 2014 is here! May this New Year not be a repetition of old habits and reinvent ourselves and embark upon a journey full of excitement and adventure.

Semalam buka Facebook, saja nak tengok azam tahun baru kawan kawan aku yang pelbagai. Penuh dekat home aku tu dengan status tahun baru. Ada yang bagus, ada yang tak masuk akal.

Tapi kan, dalam banyak banyak status yang aku baca, aku tertarik sangat sangat dengan status my friend yang sorang ni.

"My goal for 2014 is to accomplish the goals of 2013 which I should have done in 2012 because I promised them in 2011 and planned in 2010 & few years back."

Hahaha.

And aku share benda ni dengan budak budak rumah aku. Hantar private message kat setiap sorang. And yang bestnya, respons yang diberi semua sama.

"Macam hang ja aku rasa."

-_-"

Mungkin sebab tu kot aku tertarik dengan status tu. Sebab kena dengan diri aku.

Anyways, tahun ni aku akan rajinkan diri update blog aku. Hihihi. Tiap tiap tahun cakap macam tu kan, boleh cakap je la, tapi tak buat pun. Bukan apa, sibuk dengan study, kononnya lah. Sebenarnya malas. :P Takpa, kali ni kita serius. Aku akan kongsi benda benda yang berguna daripada dok cerita yang entah apa apa kan. 

Okay, selamat tahun baru lagi sekali! :D




0 NOTA CINTA:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates