Wednesday, June 08, 2011

Adik kicikku awatif...

Aku tengah bersiap siap nak keluaq pagi tu when suddenly muncul makhluk halus bernama awatif dalam bilik aku...

That 7 year old kid started to give her opinion...

'Sister..i think it would be a lot nicer if u could wear jubah..like ustazah bla bla bla (aku tak ingat nama..harap maaf)..dekat sekolah i..she is very beautiful...tapi muka dia ada banyak JURURAWAT..muka you tak banyak sangat..'

'What did u say just now? your ustazah ada banyak apa?'

'JURURAWAT!'

Dengan yakin adik aku jawab...]

Aku pun mula la gelak cam pontianak...awatif pulak dok buat muka geram geram comel dia tu...heran agaknya kenapa akak dia yang sorang ni gelak cam tu...abah kat luaq pun dok terjenguk jenguk dalam bilik..hairan jugak kot tiba tiba ada pontianak tersesat dalam rumah...

Lepas puas gelak...aku pun perbetul la ayat adik aku tu..

'Bukan JURURAWAT but JERAWAT..ok?'

'Oh...ok..i'm sorry.."

awatif my little sister

2 NOTA CINTA:

Nurusaurus said...

sbijik mcm muka hg! haaha

Anonymous said...

Cik Nurul..

Hahah..weh..adik aku tak comei....tapi aku...aku sebaliknya...mana sebijik muka cam aku...=P

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates